Mobilní aplikace helpdesk

Mobilní aplikace slouží jako online rozhraní pro práci s CP Help Desk. Je multiplatformní, lze jí tedy používat se všemi majoritními operačními systémy pro mobilní zařízení (Android, iOS).

Pro koho je určena?

Aplikace je určena pro řešitele, ti vidí v úkolech všechny důležité informace:

  • číslo úkolu
  • předmět požadavku
  • termín zahájení/ukončení
  • informace o objektu (adresa)
  • popis požadavku

Co všechno aplikace umí?

  • Řešitel má možnost editovat úkol, odložit požadavek, z adresy spustit navigaci, z kontaktu vytočit telefonní číslo, poslat e-mail, přidat zařízení ze skladu, vytvořit nové zařízení...
  • Může také vytvořit zakázkový list včetně elektronického podpisu zákazníka.
  • Mobilní aplikace umí snímat čárové a QR kódy, fulltextově vyhledávat, přesouvat zařízení mezi objekty (sklady) a vytvářet zařízení nová.

Pro platformy

  • Android
  • iOS
Mám zájem o produkt

Vaše IT vyřešíme, neváhejte nás kontaktovat

Domluvte si s námi konzultaci pro vaše ICT projekty.

Jméno a příjmení: *

Společnost: *

E-mail: *

Zpráva: