Mobilní aplikace Help Desk

Mobilní aplikace slouží jako online rozhraní pro práci s CP Help Desk. 
Je multiplatformní, lze jí tedy používat se všemi majoritními operačními systémy pro mobilní zařízení (Android, iOS, Windows).

 

Pro koho je určena?

Aplikace je určena pro řešitele, ti vidí v úkolech všechny důležité informace:

- číslo úkolu
- předmět požadavku
- termín zahájení/ukončení
- informace o objektu (adresa)
- popis požadavku

 

Co všechno aplikace umí?

Řešitel má možnost editovat úkol, odložit požadavek, z adresy spustit navigaci, z kontaktu vytočit telefonní číslo, poslat e-mail, přidat zařízení ze skladu, vytvořit nové zařízení...
Může také vytvořit zakázkový list včetně elektronického podpisu zákazníka.
Mobilní aplikace umí snímat čárové a QR kódy, fulltextově vyhledávat, přesouvat zařízení mezi objekty (sklady) a vytvářet zařízení nová.

Naše reference

Níže uvádíme vybrané reference